سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستى پدران سبب خویشاوندى میان فرزندان است و خویشاوندى را به مودّت بیشتر نیاز است تا مودّت را به خویشاوندى . [نهج البلاغه]
قصه ی پر غصه ی غزه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» لزوم قطع رابطه با رژیم صهیونیستی

ضمن تجلیل از اقدام اردوغان
جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران قطع ارتباط جهان اسلام با رژیم صهیونیستی را خواستار شد

جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران در بیانیه‌ای ضمن تجلیل از اقدام شجاعانه نخست وزیر ترکیه "رجب طیب اردوغان" تحریم و قطع ارتباط جهان اسلام با رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

به گزارش سرویس دانشگاه برنا، در این بیانیه آمده است: اقدام غیرتمندانه نخست وزیر ترکیه (رجب طیب اردوغان‌) در محکومیت جنایت‌های مقامات صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم غزه، در اجلاس داووس نشان داد که این رژیم هیچ‌گونه مبنای حقوقی و مشروعیت سیاسی در منطقه نداشته و ندارد.
نویسندگان این بیانیه در ادامه آورده اند: موضوع انزوا و عدم امنیت اسراییل در میان کشورها و ملت‌های منطقه دستاورد بزرگ پایمردی و مقاومت دلیرانه فرزندان فلسطین و نیز بیداری اسلامی است و به رغم جنجال‌سازی‌های خبری حامیان این رژیم در توجیه تجاوزات به مردم فلسطین، اعتراضات گسترده جهانی و اقدامات مجامع بین‌المللی برای تحقیق و تحفص در مورد نسل‌کشی این رژیم و نیز اقدام اخیر مقامات ترکیه در محکومیت این تجاوزات، می‌تواند نقطه عطفی در روند تحولات منطقه محسوب گردد.
در پایان این بیانیه آمده است: جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران، ضمن حمایت از مواضع اصولی و منطقی کشور مسلمان و برادر ترکیه و توصیه به برخی از رهبران عرب مبنی بر پندآموزی از تحولات اخیر و یادآوری لزوم داشتن قاطعیت در برابر اقدام توسعه‌طلبانه صهیونیست‌ها، از کنفرانس سران کشورهای اسلامی می‌خواهد با تشکیل "دادگاه‌ عدل اسلامی" مقدمات محاکمه سران صهیونیستی به دلیل ارتکاب اقدامات ضدبشری را فراهم سازند. امید است که پیگیری این راهبرد بتواند در احقاق حقوق حقه مردم فلسطین ثمرات خود را نشان دهد.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » پرنده ی مهاجر ( سه شنبه 87/12/13 :: ساعت 12:22 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چرا؟؟؟؟
گوش کن! غزه این روزها انگار خیلی ساکت است...
غزه هنوز هم با اقتدار است...
لزوم قطع رابطه با رژیم صهیونیستی
:::...پیام رهبر معظم انقلاب به آقای اسمائیل هنیه نخست وزیر دولت

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 2146
» درباره من

قصه ی پر غصه ی غزه
پرنده ی مهاجر
اگه می خواین قصه ی پر غصه ی غزه رو بدونین مطالب این وبلاگ رو بخونین

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب